1.Հնարավոր է արդյոք շրջապատից մեկուսացված մարմինը փոխի իր արագությունը:
Այո, հնարավուր է։ Օրինակ’ եթե գնդակըը գլորվում է եթե մենք նրան ձեռք տանք նա կսկսի շարժվել ավելի արագ կամ դանդաղ։
2.Բերեք մարմինների փոխազդեցության օրինակներ:
Երբ աղվեսի ետևից վազում են շները նա այդ պատճառով փոխում է իր ուղությունը, իսկ եթե շներ չընկնեին նրա ետևից նա ավասարաչափ և ուղիղ կվազեր
3.Հրացանի կրակոցի ժամանակ որ մարմիններն են փոխազդում: Ինչպես է այն արտահայտվում:
4.Մարմնի որ հատկությունն է կոչվում իներտություն: Բերել այդ հատկությունը լուսաբանող օրինակներ:
5.Որ մեծությունն են անվանում մարմնի զանգված:
Մարմնի քաշը կոչվում է զանգված։
6.Ինչպես կարելի է չափել մարմնի զանգվածը:
Կարելի է չափել կշեռքի շնորիվ
7.Ինչ միավորներով է արտահայտվում զանգվածը:
Արտահայտվում է կիլոգրամով, գրամով և միլիգրամով։
8.Լրացնել՝
1կգ= 100գ; 1գ = 0,001կգ; 1մգ =0,001գ:
9.Ինչն է զանգվածի չափանմուշը ՄՀ-ում:
մ3
10.Մարդը նավակից ցատկում է ափ: Որ դեպքում են նավակի և մարդու ձեռք բերած արագությունները իրար հավասար:
երբ նավակը կանգնած է
Լաբորատոր- փորձնական հմտություններ և առաջադրանքներ՝
ա.ծանոթացում զանգվածի չափման գործիքների հետ:
բ.ծանոթացում կշռման կանոններին:
գ. տարբեր մարմինների զանգվածների որոշումը լծակավոր կշեռքի և կշռաքարերի միջոցով:
Մտածեք. Երբ է իներցիան օգուտ տալիս և երբ վնաս? Բերեք օրինակներ:
Պատրաստել տեսանյութ՝ ձեր շրջապատում,առօրյայում հանդիպած իներցիայի երևույթի, հավասարաչափ և անհավասարաչափ շարժումների վերաբերյալ:
Տեսանյութում լինի մեկնաբանություն և եզրակացություն,այն տեղադրեք ձեր բլոգներում ,հղումն ուղարկեք ինձ: (N.Temuryan@mskh.am)